Ця історія розповідає про те, що завжди треба перевіряти реквізити, після оплати платежів через кассу банку.

 

Перевіряйте раквізити платежів через касу

 

 

У мого брата є кредит. Він його взяв у банку ПУМБ на свої потреби. Брат попросив мене поїхати заплатити обов'язковий платіж. Взявши кошти, я поїхав у м.Шпола.

 

 

Для початку я подзвонив до секретаря який оформляв цей кредит. Зі мною була також платіжка, на якій були зазначені реквізити для оплати кредиту. Секретар обяснив як правильно зробити платіж. Для здійснення платежів я зайшов до Приватбанку. Так-як я є членом Голд Клубу Приватбанку я рахував що оплата пройде якомога швидше. Я помилявся.

Працівник банку ,точніше касир ввів неправильно реквізити. Платіж забракували. Повідомленя прийшло лише на наступний день, про те що платіж забракований і мені необхідно вказати правильні реквізити.

Я зайшов у Приват24 , обяснив все свойому приватному банкіру. Назвав правильні реквізити, але платіж уже неможливо було редагувати. Кошти вирішили повернути на мою карту "Для виплат" впродовж одного банківського дня.

Оскільки я подав заяву на повернення коштів у суботу, заява набрала чинності лише в понеділок. Кошти повернули лише у середу. За той тиждень що я очікував повернення коштів, за кредитом ПУМБ банку виріс выдсоток за прострочку.

Отож перевіряйте чеки біля каси ретельно тому, що потім будуть проблеми.

 

 

 

+ Добавить свой комментарий

Через данную форму Вы можете написать свой комментарий, вопрос или отзыв по теме данной страницы.

Защитный код
Обновить