25 жовтня 2018 року Forward Bank переходить на новий центр обробки карткових операцій, розпочинаючи співпрацю з Українським процесінговим центром (UPC).
Також разом з переходом на процесінговий центр UPC Forward Bank запускає новий Інтернет-банк та впроваджує його мобільний додаток.
Завдяки переходу на Український процесінговий центр (UPC) банк буде мати можливість оперативніше впроваджувати інноваційні технології та сервіси щодо оформлення та обслуговування
Отже, у зв'язку з міграцією у період з 00:00 25.10.2018 по 23:59 26.10.2018 будуть тимчасово недоступні деякі операції, а саме:
- тимчасово буде відключений інтернет-банк;
- буде призупинена робота сервіса встановлення і зміни PIN-коду за картками банку;
- будуть тимчасово недоступні будь-які операції за платіжними картками банку: розрахунки в торговельно-сервісній мережі, зняття готівки і поповнення карток (у банкоматах та касах), поповнення карткових рахунків за допомогою ПТКС за номером платіжної картки, переказ коштів через ПТКС з однієї платіжної картки на іншу;
- буде тимчасово призупинено роботу таких сервісів: отримання інформації за картковими рахунками за допомогою IVR, Контакт-центру, Telegram;
- тимчасово не буде здійснюватися оформлення кредитних карток та кредитів готівкою;
Для того щоб уникнути незручностей у зв'язку з тимчасовою недоступністю операцій з використанням платіжних карток та ряду сервісів, Forward Bank рекомендує клиієнтам наступне:
- здійснити всі необхідні платежі за допомогою Інтернет-банк до 24.10.2018;
- здійснити всі операції щодо поповнення карткових рахунків та зняття готівки до 24.10.2018;
- клієнтам–власникам кредитних карток банку з датами погашення з 24.10.2018 по 28.10.2018, внести кошти для погашення заборгованості до 22.10.2018 включно.
У період міграціі процесінгового центру у разі виникнення запитань просимо звертатися до контакт-центру банку в Facebook, Telegram або зателефонувавши за номером: 0 800 300 880 чи звернувшись до будь-якого відділення банку. Усі відділення банку будуть працювати в стандартному режимі, надаючи всі послуги, не пов'язані з використанням платіжних карток.
Как мы все понимаем, миграция на новый процессинг это сложный проект, который занимает время. Таким образом, обращаю Ваше внимание, что с 00:00 25.10.2018 по 23:59 26.10.2018 будут временно недоступны некоторые операции и сервисы, а именно:
• Интернет-банк;
• Установление и смена PIN-код по картам;
• Любые операции с платежными картами: рассчеты в магазинах, снятие наличных среств с карт в банкоматах и кассах, пополнение карточных счетов с помощью ПТКС по номеру карты, перевод средств с помощью ПТКС по номеру карты;
• Временно нельзя будет получить информацию по карточным счетам по IVR, в Контакт-центре, по Telegram;
• Не будут оформляться кредитные карты и выдаваться кредиты наличными.
Для того, чтобы Вы, Ваши знакомые, близкие и клиенты избежали неприятных ситуаций в момент миграции, рекомендуем:
• Все операции в Интернет-банке провести до 24.10.18 включительно;
• Осуществить все операции по пополнению карточных счетов и снятию наличных средств также до 24.10.18 включительно;
• Если у Вас или ваших друзей, близких и клиентов есть карточный кредит с датами погашения в период с 24.10.18 по 28.10.18 – постараться внести средства для погашения задолженности до 22.10.18.
В период миграции процессингового центра все отделения будут работать в стандартном режиме, предоставляя все услуги, не связанные в использованием кредитных карт.