Моя історія підтверджуе негативне ставлення банків до своїх клієнтів - нашим банкам, з таким рівнем обслуговування клієнтів, дуже далеко до європейстких цінностей.

 

Уровень обслуживания в банке

 

Доброго дня! Я влаштувалася на роботу. Заробітна плата нараховується на платіжну карточку. Мені довелося її робити. 19 липня цього року я прийшла у відділення банку зробити карточку. Звичайно довелося чекати в черзі, але мене прийняли. Взяли всі необхідні для реєстрації дані. Відкрили рахунок на моє їм'я, оформили замовлення карточки з вбитим моїм прізвищем та ім'ям. Сказали через 2-3 дні карточка буде готова, вам прийде повідомлення на телефон і прийдете заберете.

Проходить 2 дні, 3, 4 дні і ні слуху ні духу від банку. 25 числа я приходжу в банк, запитую чи прийшла моя карточка, подивилась вони і виявляється, що вона вже є, а мене не повідомили як обіцяли.

Ну забрала я цю карточку, через годину після цього мені приходить повідомлення про те, що карточка прибула до банку, чекаємо на вас. Чи не запізно?! Мало того, коли я вирішила подивитися баланс, то там виявилось - 30 грн, при тому, що карточка нова, щойно активована. Добре, хай за обслуговування, але там лише 11 грн має бути, а ніяк не 30грн. Телефоную на гарячу лінію, оператор не бере трубки. Просто неймовірне обслуговування. А з Вами таке траплялося?

 


Добавить комментарий

Защитный код
Обновить